src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag= Skolan och Kör

Ja ha nu är det torsdag och snart är det helg, veckorna går för snabbt, man hinner inte med. Vi ska ha handledning till vårt projektarbete idag, och i eftermiddag är det bara att sätta igång, lite mer än en månad har vi på oss. Har en föreläsning i mellan med hoppas den är bättre än vad den var igår. Jag kanske ska ta med mig datorn så vi kan skriva på den så går det lite snabbare.

Sen i kväll vid kl 18.00 är det kör tillsammans med musikgymnasiet, repa inför helgens konsär med Arja Saijoma. Måste medge att jag känner mig rätt oförbredd men det brukar gå i allfall. Hoppas det kommer mycket folk och kollar bara för pengarna går i allfall till välgörenhet.

Fick min deklaration igår och det blev en liten slant tillbaka, fick minst pengar av familjen:( Men man kan ju spara den slanten till resan i allfall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0