src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag

Nu har jag varit på VFU och jag har varit och tränat för dagen! Känns bra, ska snart sätta igång och laga mat, bjuder på tacos idag:) Gott, måste ju använda salladen så den inte blir förstörd. Kanske måste gå och handla i morgon eller någon annan dag denna vecka, lite saker börjar ta slut.

Idag pratade arbetslaget med mig när vi hade planering om hur jag tyckt det har varit på min VFU och vad de tyckt om mig:) Man blir ju lite smått rörd när man får så fina bedömningar av dem:) Måste hitta något till dem innan jag slutar, kom på en sak när min handledare sa en grej. Kanske ska köra på det spåret:) Men vad ska jag hitta på till de små? Tänkte köpa någe som de kan ha användning av på förskolan? Ja ja det löser sig man hittar alltid något.

Fick panik när jag kollade min kalender idag, det är ju ungefär 1 ½ månad kvar i skolan, och jag ska skriva en B
-uppsatts och göra ett projektarbete:0 Uch ne nu får man inte bli stressad.

Kommentarer
Postat av: moster

Du får ha en trevlig kväll...kram moster

2008-04-07 @ 19:32:46
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0