src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

God Morgon!

JA  då var det dags att gå upp igen tidigt, men det var sista dagen denna vecka i alla fall. Ska till skolan och vara med min basgrupp mellan 8.30-12.00 vi ska sitta med projektet, kom en bit igår men jag hoppas vi kommer ännu längre idag, har fått i uppgift att dyka ner i Lärobplanen (Lpo 94) inte mig emot för jag har ändå hunnit skåda den en hel del i b-uppsattsen. Efter lunchen vid klockan 13.15 så ska vi ha föreläsning till klockan 15.00, den är det äntligen helg för min del.

Fick en glad överakning igår när mor min ringde, hon frågade när jag skulle komma hem idag och sen sa hon att hon kommer till mig:) Blev så glad, det var ett tag sen och hon har inte varit här en hel helg någon gång. Brukar va så att hon kommer en eftermiddag och åker hem nästa morgon annars;) Då får vi ha lite myskväll framför tvn i kväll!

Det blir ännu en dag med sol ser jag när jag tittar ut genom fönstret:) Himlen är helt klarblå och inte ett moln så långt ögat når!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0