src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Debatt om kläder

Jag vill ta upp debatten jag hade eb annan gång, skriv vad ni tycker:

Gammalt inlägg:
Idag när jag gick på H&M så ställde jag mig frågan varför inte alla kläder kan ha storlekar mellan stl 32- 56, även om man är stor vill man vara snygg eller hur? Jag ska inte sticka under stolen med att jag själv bär stl 46-48, men det är bara nog så svårt att hitta snygga kläder. Visst jag hittar kläder men då kanske det är vanliga stilrena tröjor utan små finesser på.

En annan sak jag har lagt märke till är att man verkligen märker ut stora personer, på Kappahl heter det XLNT och på H&M heter det BIG AND BEAUTY och på lindex GENEROUS. Halllå!!!!!!!! Alla pratar om att alla människor inte kan se lika ut. Men detta kallar jag kränkning! Bara för man är stor betyder det inte att man vill ha kläder som ser ut som tantkläder och hur omoderna som hällst.

Tror ni inte affärerna skulle tjäna på att ha större storlekar på alla kläder? Då skulle ju de som har större kläder mer än gärna gå och handla mer!


Vill gärna skapa en debatt om detta så kommentera om ni har tid!



 

Kommentarer
Postat av: vivan

Ja du har så rätt...det verkar som om de inte vill ha våra pengar...och varför skyllta med oss med namn..kramiz

2008-04-16 @ 20:42:00
URL: http://vwellermo.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag håller med. Jag väger några kilo för mycket. När jag skulle köpa jeans på carlings så hänvisade dom mig till herravdelningen. Det tycker jag var kränkande!

2008-04-18 @ 11:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0