src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Livets gåta

Vad är det som betyder mest i livet? Jag själv, vänner familj? Känns som om man bryr sih om så mycket annat som man igentligen man inte ska bry sig om. Man bryr sig för lite om sig själv och i slutändan leder det till att självförtroendet ligger i botten. Det är mycket saker som har hänt, händer och kommer hända. Man vet faktiskt inte vad som kommer hända i framtiden? Det kan hända vad som hälst? Det jag är mäst rädd för är att jag slösar bort mitt liv på att inte bry mig om mig själv:(
Min hälsa är inte på topp och i slutändan kan det leda till fruktansvärda konsikvenser:(
Jag vill inte slarva bort mitt liv.....

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0