src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trött

När jag kom hem idag kände jag mig helt slutkörd och det kanske jag är också? Nu kommer mitt första riktiga lov på länge:) Kunna koppla av och umgås med min famij ordentligt. Vilket fall så somna jag vid två på eftermiddagen och vakna när mamma kom hem vid fyra, eller vakna och vakna hon väkte mig för jag sov så djupt. Hade inte hon väkt mig hade jag garanterat sovit många timmar till.

Var så skönt att träffa mamma för jag har verkligen saknat henne. Vi har pratat hela kvällen och det har varit skönt att prata av sig. Det är inte samma sak och prata i telefon som öga mot öga.

Nu är i allfall jag trött igen och det är dags för sängen:) ska upp tidigt i morgon tror jag? Mamma ska i allfall in till Askersund och handla julklappar och klippa sig och jag följer nog med. Ska till Carro och Noel och hälsa på om jag får tag på henne för det har jag inte fått idag?

Nej nu ska jag sova:) Sov gott alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0