src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

År 2007

Tänkte göra en liten sammanfattning hur mitt år 2007 har sett ut:

Januari-  Den 12/1 fira jag min 19 årsdag och hade praktik på närlundaskolan i Askersund där alla barn sjöng för mig. När jag kom hem  kom mina kära vänner från klassen på middag.
Februari- Den 23/2 begav sig jag och min kära vän Lina till Stockholm för att överlämna våra projektpengar till SOS-barnbyar(Astrid lindgrens barnby) vi stannade till den 25/2.
Mars- Den 7/3 var jag, Sara, Carro, Mia, Martina, Terra och Katta på örebro universitet och kolla runt. Den 31/3 Var jag och resten av bf ligan hos Sara och fira hennes och Kettis födelsedagar och sedan var det krogen.
April-Den 3/4 började första utomhusträningen på fotbollen. Den 30/4 Firade jag valborg med Sara och Martina i örebro där vi åt god mat och kolla på brasan vid slottet!
Maj- Den 4/5 avslutade jag och Lina vårt projektarbete. Den 13/5 Plantera jag skog med fotbollen.  Den 18/5 var det bal då jag gick med mina tre partners Mia, Sara och Alex!
Juni- Den 5/6 var jag, Sara, Mia, Alex, Lina, Tinus, Carro och Terra och bowlade i Laxå!. 8/6 STUDENTEN! 20/6 Var det avskedskalas för Mia som åkte till L.A.
Juli- 1/7 börja jag sommarjobba på hemtjänsten. 7/7 fick jag världens bästa SMS av Carro där det stod att hon fått en Noel! 17/7 fick jag reda på att jag kommit in på högskolan i skövde:)
Augusti- 1/8 vi var och kolla på min lägenhet i skövde. 12/8 Sista matchen med fotbollslaget. 13/8 flytta jag ner till skövde. 18/8 Sara och Martina flytta ner till skövde!, 20/8 Började skolan
September- 1/9 Lina, Terra och ketti kom och hälsade på sara och mig i Skövde. 29/9 Min mor fyllde 45 år!
Oktober- 1/10 Börja jag min Vfu på Ekängensförskola i Skövde. 10/10 fyllde min syster 18 år. 15/10 fick jag ett litet kusinbarn till för då kom lilla Klara till världen. 18/10 klippte jag mig och fick lugg. 26/10 firade bf ligan lina som fyllde 19 den 28/10.
November- 1/11 Min första redovisning på högskolan som gick jätte bra. 2/11 åkte jag till Sandra i Gbg. 10/11 Var det party hos Nina och krogen efter det. 24-25/11 Sandra var i skövde och vi hade as kul!
December- 24/12 fira jag jul med min familj och en del av släkten. 25-26/12 Jobbade jag. 26/12 var jag hemma hos sara och träffa bf ligan och fick reda på lite roliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0