src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag 4/5

Snart dags att gå till skolan, idag blev det en liten sovmorgon och det var skönt men jag skulle lätt kunnat sova en timma till. Vi ska ha seminarium mellan 9.15-12.00 och sedan ska jag till gymmet och träna lite, dagens fotbollsträning blev inställd eftersom det är så mycket matcher i veckan. Ska även försöka och komma en bit på utvärderingen som ska göras i naturkursen, skulle va skönt att bocka av någonting mer på listan. Mer vet jag inte vad jag ska göra? Kanske göra ett blogginlägg till skolbloggen? 

I morgon så är det ingen skola men jag ska ut till min fältstudieplats och titta på en lektion som min handledare ska ha i geometri. sedan ska jag hem och plugga och på kvällen så är det seriepremiär i F19+ mot IK Gauthiod, i Grästorp så vi ska åka en bit. Kommer bli en sen kväll eftersom vi ska åka vid 17.00, matchen börjar 19.00 och håller på till ca 20.30 sedan ska vi duscha och åka hem så vi är säkert hemma vid 22.00 eller 22.30. Som tur är så har jag ingen skola dagen efter så jag kan ta sovmorgon. 

 


Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

svar: ssshh.. inget någon behöver veta;)

2010-05-04 @ 15:15:39
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0