src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ta slut nu...

Jag vill bara att skolan ska ta slut nu, jag vill bara spola fram filmen och ha alla saker gjort på en sekund. det jag har kvar att göra i skolan nu är ett seminarium, en tenta, ett matematikarbete och en kompletering på ett gamalt seminarium sedan jag var sjuk. Tentan har största prio nu men samtidigt måste jag sätta igång med matematikarbetet. Hatar att ha tusen bollar i luften:( Vet inte i vilken ände jag ska börja?

Ja ja i morgon är det bara att stiga upp med tuppen och börja skriva på matematikarbetet, kanske är bra att ha börjat i alla fall, så jag slipper ha panik efter tentan och behöva skriva allt då. annars i morgon är det bara träning, resternde tid är pluggtid och jag ska sjutton plugga också, jag får ta och skärpa mig.

ORKA!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Aw - tack så mycket! Det suger när det står stilla men men bara kämpa på! Får bli ytterligare en date med mr. crosstrainer imorron!:D Kramis

2010-05-12 @ 23:00:15
URL: http://metrobloggen.se/ninadiggardig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0