src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

SOL med stor S O L

Man kan inte vara annat än lycklig när solen skiner och det är varmare ute. Satte mig i en av mina nyinköpta solstolar och börja läsa om min Liza Marklund bok (En plats i solen) som jag inte han läsa färdigt förra sommaren. Känns bättre att börja om från början i boken för annars kommer jag bara blanda ihop allt som hänt i tidigare böcker:) hann läsa några sidor sen somna jag, stolen var så skön! När jag vakna var jag helt varm men som tur var har jag inte bränt mig men fått endel färg:)


Igår så satte vi upp skyltar med damlaget som handla om att anmäla till polisen om man ser folk som langar alkohol till ungdomar. Felicia och ag fick åka till Stöpen, Timmersdala och Lerdala för att sätta upp skyltar och det gick bra faktist! Eftersom Felicia är trevlig och bra på att underhålla så gick tiden fort!


En av skyltarna som någon i laget har satt upp på modeparkeringen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0