src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Plugga var det ja!

Känner mig lite duktig i alla fall, har knåpat ihop en sida på matematikuppgiften i alla fall, och nu två kvar. Hoppas på att få ihop lite till idag men uppgiften är ganska svår. Ska skriva minst e halv sida till så jag bara har halva uppgiften kvar sen. Måste även skriva ihop vad jag ska ta upp på seminariumet på tisdag

Många kanske tycker att det är tråkigt när jag bara skriver om skolan men just nu är mitt liv till stor del fyllt med allt som har med skolan att göra. Det jag har kvar i skolan att göra nu är:

18/5 Seminarium om geometri och rumsuppfattning
20/5 Tenta i Naturvetenskap och Teknik
25/5 Aritmetik uppgiften ska in
Innan 2 juni ska jag ha lämnat in komleteringen från ett matematikseminarium jag var borta från när jag var sjuk.

Dessa saker kräver mycket plugg innan.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tack för ditt förslag om domännamn. Nu har jag valt 7 st som jag fastnade för och länkade till den personen som kom på det förslag. Se om du var en av de och förresten, RÖSTA om vilken domän du tycker jag ska ha av de 7 som jag lagt upp :D

2010-05-13 @ 17:33:15
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0