src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag

Idag är det fredag och snart börjar helgen, en ganska ovanlig helg för min del, måste ta den här helgen som vilken vardag som hellst. Plugget har högsta prioritet just nu och så får det bli över helgen med. ska naturligt vis inte plugga ihjäl mig men jag måste spendera mycket tid med böckerna. Har suttit i två timmar i biblioteket och läst lite olika fakta om naturfenomen. Ska snart iväg till skolan igen för att göra en intervju för valberedningen, men denna gången får grabbarna hålla i trådarna och jag följer med. efter det ska jag och skriva ut lite mer fakta om olika saker, sen så tänker jag ligga hemma i min säng och läsa och stryka under!

Vid 17.15 så ska jag, Malin och Sandra cykla till Claesborg för match i F19+ laget, vi möter Sils IF idag. Träningen igår gick sådär och känslan av att inte duga har växt fram igen. Får se hur matchen går idag annars får jag ta ett snack med tränarna för jag orkar inte känna såhär längre. Hoppas på mer speltid än förra gången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0