src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Askersund

Nu har sedan i fredags varit på flykt från Skövde i Askersund hos minb kära familj. Behövde byta miljö efter tentan, den har verkligen gnagt sig in i mitt huvud och jag har haft ångest över min dåliga prestation. Egentligen är det inte värre än att jag får göra en omtenta och då vet jag ju vad det är det behövs pluggas mer till. Skit samma just nu är den inte viktig, håller på med en matematikuppgift som ska in på tisdag och jag har snart skrivit klart den sista och tredje sidan, sen ,måste jag finslipa lite och kolla igenom språket. När den är klar så måste jag sätta igång med en kompletering jag fått från en missat seminarium då jag låg magsjuk, hoppas på att kunna fixa den snabbt. Med tanke på att det var två månader sedan det seminariumet var så har jag glömt det som stod i böckerna och därför kanske jag måste läsa lite igen. Det är i så fall bara det som kanske kommer ta lite mer tid.

Igår var jag ute och språng lite, blev en tur upp till min moster och tillbaka och det var riktigt varmt ute, svettades som en gris, men det gick riktigt bra. Sedare på eftermiddagen åkte jag upp igen till min moster för då kom alla kusiner dit och åt middag och jag fick träffa alla kusinbarn med, det var riktigt trevligt!

Idag så ska jag plugga till stor del, men även träffa min kusin Ingela och beroende på hur vädret är så ska vi jogga lite ute i Askersunddsbyn. Det är roligare att springa om man har någon med sig! I morgon vid 12.40 så åker jag bussen till Hallsebrg och sedan vidare med tåg till Skövde, var meningen att jag skulle stanna tills tisdag morgon men eftersom Mamma jobbar så kan jag lika gärna åka i morgon. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0