src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Veckans viktminskning

+1.2 kg:(

Jag ska förklara varför det blivit ett sådant bakslag denna vecka. Man kan säga att detta hände i helgen för jag vägde mig i fredags morse men då var det som det skulle. I fredags så åt jag en hel del naturgodis, på lördagen var det fest och jag drack cider och åt salta pinnar och cips samt en halv kycklingrulle och mitt i natten på Mc donalds. Okej det kanske inte var så smart av mig men denna vecka blir det inget undantag för något, jag ska skärpa mig ordentligt. Nu har jag ju 1.2 kg att gå ner denna vecka. Startar denna vecka med att jag går till puls och kör stenhårt i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0