src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Veckans viktminskning

Veckans viktminskning: -0,5 kg

Total viktminskning: -15,3 kg

Jag är riktigt nöjd men min viktminskning denna vecka! kan man vara annat när man har varit sjuk? Jag har tränat stenhårt sedan i fredags för att nå 15 kg gränsen och det gav ju ett bra resultat! Nästa delmålvikt är att ha gått ner 18 kg, men jag vet inte till när? Men jag kommer vara överlycklig den dagen vågen visar det:)


Igår var det söndag och jag började dagen med att gå till Puls och träna. Kan säga att det kändes i kroppen att jag tränat hårt i helgen, men det gick bra i alla fall. Sedan på eftermiddagen så var det aktiviteter med laget, vi hade två tävlingar och så basta vi och smörjde in oss med honung och salt. Hehe nu låter det kanske konstigt men det var faktist sant. Det var som en pealing som tog bort döda hudceller. Jag är inget fan av honung men jag stod ut med den söta lukten. När det gäller tävlingarna så kom jag, Linn och Evelina K 1.a i båda grenarna:) Eller rättare sagt 1.a baklänges. Hehe vi var sämst men det var vi stolta över:) 

Idag är det måndag och början på en ny vecka, till min glädje. Denna vecka kan inte bli sämre än förra:) Nu får det vara slut med ond rygg och magsjuka. Om en timma sitter jag på bussen, ska till en i klassen där hon gör sin fältstudie. Ska observera när hon har en samling på förskolan och en lektion i skolan. Känner verkligen pressen tills jag ska ha mina lektioner. Har inte bestämt dag än, men det kommer få bli efter ungarnas påsklov. Över påsk måste jag plugga och fixa jätte mkt inför min mattesamling i förskolan. Jag har flera förslag på saker jag kan göra, men när ska jag fixa materialet, man måste göra det själv. Funderar på om jag inte skulle ta mig till skolan när jag kommer hem idag och skapa lite. Har inget passerkort till bildsalen bara? Får Fråga Sofia om jag får låna hennes. Hoppas någon vill göra mig sällskap? 

I kväll så är det fotbollsträning och jag längtar! Har inte rört en boll sedan förra onsdagen. Det är löpning som uppvärmining och det brukar jag bäva för men eftersom jag gått ner så mycket i vikt så är det inte så jobbigt längre. Det kan vara skönt och springa en bit innan! Jag tänkte åkaa till familjen över påsk och då måste jag verkligen träna. Då är det inte så många alternativ och välja på utan jag måste springa och det är ju bara bra. Jag måste förbättra konditionen.

Nu är det dags att göra sig i ordning sen måste jag åka!
Ha en bra dag:)¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0