src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Troll

Idag känner jag mig lite bättre men fortfarande matt i kroppen. Har vadrat runt som ett troll i lägenheten och plockat lite. Orkar inte ligga i sängen en hel dag till, så jag har bestämt mig för att röra mig lite på den lilla yta jag har. Känner mig lite deppig eftersom jag vet att min grupp är på Balthazar och gör lite besök idag, ville så gärna gå dit:( får vänta och följa med en annan grupp en annan gång.

Ska gå ner och kolla fall det finns tvättid, känns som jag måste sysselsättsa mig lite. Tvättkorgen är full och det är lika bra att ta tag i det nu, så jag har rena kläder sen när jag är frisk. Sängkläderna har jag ryckt ur också, låg i sängen och svettdes hela dagen igår så nu behöver jag lite renare sängkläder.

Nu orkar jag inte skriva mer.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0