src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tillbaka till Skövde

Sitter fortfarande i Askersund, är uppe tidigt för jag har lite tvätt och fixa med och så håller jag på och packar lite. Kl 9.35 går bussen till Hallsberg där jag får vänta mer än en timma på tågett som går 11.33. Hoppas verkligen att jag slipper vänta mer, vill inte att det blir som i fredags då det var 40 minuter försenat. Nä'r jag kommer hem så ska jag packa upp och sedan ska jag och handla för det finns inte så mycket hemma.

I kväll är det träning som gäller eftersom jag inte fick vara med på träningsmatchen. Tror inte vi blir så många som trä'nar eftersom 16 st ska spela match. Tänk om det bara blir jag? Ja i så fall tänker inte jag bara strunta i och träna utan då löper jag en runda när jag ändå tagit på mig kläderna och tagit mig dit. Dels åker jag ju hem nu på förmiddagen för att kunna träna så det skulle ju kännas surt om det inte blir något.

Denna helg känner jag blev för kort och jag har inte hunnit med så mycket. Eller jo det har jag men jag kunbde hunnit med mer. Igår var jag i Åmmeberg och Therese och lilla Molly sedan på eftermiddagen var jag hos min kusin och lilla Tilda.  Det var en trevlig dag och Sofia åt saker hon inte skulle ätit men det struntar hon i!!! Men till viss del finns ångesten... Ibland måste man bara få synda och äta gott. Men vågen är inget jag vill ställa mig på i morgon som det känns nu.

Nu åter till packningen

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0