src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Idag är det onsdag, en helt vanlig onsdag och jag har inget i skolan jag måste till och jag vaknade halv åtta. Varför kan jag inte sova för? Det måste vara att det är ljust ute, fort jag slår upp ögonen och ser att det är ljust så är det omöjligt att somna om. Skit samma nu är jag uppe och jag funderar starkt på en promenad sen. Inte allt för lång promenad, men mina promenader har en tendens att alltid bli över en timma, men idag ska jag försöka hålla mig till 45 minuter. Ska ju träna ikväll så jag ska ju röra på mig då. Annars idag ska jag packa inför färden till Askersund i morgon, och så ska jag försöka skriva lite på en uppgift. Min motivation för skolan är inte den bästa men jag ska försöka skärpa mig.

I morgon bitti vid 7.29 tiden så ska jag åka till Askersund, kändes som att det var bättre att åka tidigt så att man har hela dagen på torsdagen att göra saker. Mamma och jag ska och köpa skor, både hon och jag behöver nya, mina stövlar sjunger på sista versen, provisorisk tejp kanske behövs:)

Denna vecka har jag som jag sagt förut lite press på mig att gå ner i vikt, 1,2 kg plus lite till eftersom jag gick upp till denna vecka. Så det blir hårdträning, så det kommer bli lite löprundor och promenader i Askersund när jag är där, samt mycket sit-upps (vet ej hur det stavas) och armhävningar och annat.

Nej nu ska jag se till att komma ut på promenad:)


Bilden tagen i förrgår:)
Härligt vårtecken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0