src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Maginfluensa

Då var det dags, det var min tur att få helvetet, men varför just nu? Denna vecka är den veckan man inte ska bli sjuk, jag hade mycket inplanerat och allt är inställt:( Idag var det seminarium och nu väntar kompletering i stället och missar träningen i kväll. I morgon skulle jag tillsammans med min basgrupp till Balthazar och så missar jag träningen. På torsdag skulle jag till fältstudien och göra intervjuer och på kvällen så missar jag träningen. Är jag glad? NEJ!! allt känns bara så dåligt och hela min kropp känns som en lerklump som är tom inuti. Har inte ätit något sedan igår vid lunch, bara lukten av mat ger mig kväljningar. sen orkar jag inte laga till något heller:( har ingen som kan hjälpa mig:( När man är sjuk vill man va hemma hos mamma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0