src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lektion med åk 1

Idag ska jag åka till min fältstudieplats och ha lektion om regnbågen, jag tycker detta ska bli jätte roligt! jag vet att jag har en kreativ klass att ha och göra med så det ska inte vara något problem tror jag? Karin ska med oh titta när jag har lektionen med så om det kommer allt för svåra frågor så kan vi hjälpas åt:)

Annars idag ska jag plugga lite och så ska jag och äta lunch med Nina och Robert å Thaihouse, det var evigheter sen! Det var även evigheter sedan jag umgicks med dem.

I morgon så ska jag spela match, det är två matcher i helgen men jag fick spela den som är i morgon mot Karlsborg.


Igår var det våffeldagen men jag har inte ätit en ända våffla:/ Skulle vilja ha en men man kan inte få allt man vill, sen så ska jag inte äta sånt så det kanske var någon mening med att det inte blev någon.

Hinner inte skriva så mycket mer nu, ska göra mig i ordning:)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0