src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

-"Dojan funkar men....

...den gör inte som jag vill", träningen idag gick bättre men inte så bra som jag vill. Jag ska inte klaga för ingen träning kan bli sämre än i måndags. Ja ja jag har bestämt mig för att kämpa som tusan för att platsa i A-laget, jag strävar ju inte att spela i F19+ även fast de är bra det med. Nu låter det konstigt att jag får spela i F19 men de får faktist ha 5 spelare över 19 år. I morgon är det löpträning och jag kommer ta det i min takt så jag orkar runt alla rundor. Har kommit på att om jag hänger på i de yngre tjejernas takt så kör jag slut på mig mycket snabbare, och huvudsaken tycker jag är att jag orkar med hela vägen. Från och med ska jag vara positiv och kämpa tills jag når dit jag vill och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0