src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trappor, trappor mer trappor!!

Ja igår var det första dagen på jobbet och jag var helt slut efteråt. Det var mycket nya intryck och inmatning av information och namn på både gamlingar och personal. Några namn satte sig allt på minnet och idag lär jag få in några till. Det gick jätte bra och de arbetskamrater jag träffat är helt underbart roliga! Något som jag kommer få under sommaren inom hemtjänsten är helt sjukt grymma benmuskler, jag vet inte hur många trapper jag sprang upp ooch ner för igår, men det är ju bara bra med tanke på att jag kommer missa en hel del träningar fram över.

Direkt efter jobbet vid 16.00 åkte jag hem med bussen och det var bara att kasta på sig träningskläderna och cykla till träningen som började 17.15. Det var ganska jobbig träning med och mycket springande så jag kan lova att jag var helt slut efteråt. Sen kom jag ju på att jag var tvungen att handla med så det var ju bara att dra till Willys efter träningen och jag kände mig verkligen halvdöd när jag gick runt där bland hyllorna. När jag kom hem så kolla jag datorn sen la jag mig i sängen och slockna direkt.

idag vakna jag vid 7.00 av mig själv vilket jag är glad över för jag måste tentaplugga en hel del innan jag börjar jobba 14.00 kommer inte hinna plugga mer idag med tanke på att jag jobbar till klockan 22.00. Tänkte ta med mig boken så jag kan plugga lite på rasten, har dock bara en halvtimmas rast då men några rader kan jag hinna med.  Hinner plugga lite på eftermiddagen i morgon med för jag slutar kl 12.15 och kommer nog inte åka till matchen förens vid 17.00 tiden. Sen har jag hela torsdagen på mig med för då är jag ledig helt, bara fotbollsträning senare på kvällen! Jag tror jag har planerat detta bra och jag börjar känna mig säker till tentan. Det jag är mest orolig för är att jag inte kommer fatta själva frågorna för på förra tentan var de så konstigt formulerade.

Nej nu frukost sen en djupdykning i böckerna!

Ha en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0