src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Oj då:)

Måste be så mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit sedan den 20 juni, men jag har njutit av ledighet och tillbringat en hel vecka i Askersund hos familjen.

Vad har hänt? Jo, jag fick reda på i torsdags att jag klarade omtentan:) Det känns så himla skönt att koppla bort allt som har med skolan att göra nu! Det har även varit midsommar och då åkte jag till Björkvallen i Åmmeberg med min moster, kusin Ingela och kusinbarn Tilda och strosa runt. Senare på eftermiddagen åkte jag hem till min syster där vi fira midsommar resten av dagen och det var riktigt trevligt!






I måndags börja jag arbeta och det har gått riktigt bra, börjar komma in i det efter två dagar. Ska jobba kväll i dag och det gjorde jag igår med. Kände mig helt slut igår när jag kom hem, och det berode säkerligen på värmen. Det var 29 grader när jag åkte till jobbet igår.

Med tanke på att det är mycket som händer denna vecka med bröllop och allt så kanske det dröjer ett tag tills jag skriver igen. Kommer lägga ut hur jag såg ut med min fina bruna klänning som jag ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0