src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dumma Fia:(

Det var le onödigt, riktigt onödig! Hur kan du vara så dum Sofia så att du går och köper naturgodis och glas och sedan går hem och äter det när du lovat att sluta? Fy Fia att du gör så...BESTRAFFNING! träningsstraff

Idag har jag inte gjort något som jag skulle göra, jag pluggade lite till tentan i morse men det var inte mycket alls. Detta gör att jag i morgon kommer få gå upp tidigt som bestraffning och plugga. Jag har många bestraffningar att utföra denna helg. Plugg bestraffning och träningsstraff på grund av onyttigheter. Nu får det bli ordning på torpet. Vi har träning mellan 13.30-15.00 i morgon så då får jag träna i alla fall, beroende på vädret kanske (bör) jag tar en extra lång promenad på kvällen. Resterande tid måste gå åt pluggandet.

Nej gud vilken ångest jag fick nu:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0