src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Värme

25,7 grader ute och klockan är halv tolv på förmiddagen, har legat ute i boulonger och läst en bok. Solen tittar fram då och det är en hel del moln. Tänk om det inte var moln ute då hade säkerligen temperaturen höjts till ca 30 grader. Njuter verkligen av värmen, dock så är det inte fullt lika skönt att jobba när det är för varmt.

Börjar joba 15.45 idag och slutar kl 21.30. Innan jag åker till jobbet ska jag bara slappa och njuta! Tar verkligen vara på den lediga tid jag har för att samla alla krafter som finns inför examensterminen som börjar i början av september.

Att vara ensam och bara vara med sig själv är verkligen skönt, det har jag verkligen lärt mig! Vist är det skönt att ha någon att prata med me, men ensamtiden är minst lika viktig för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0