src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

The day

Nu kommer dagen som jag önskat ska komma så länge, jag vill bara få det gjort och jag hade precis samma känsla förra året. Dock känner jag mig inte lika nervös i år, dels för att det kommer vara ca 100 personer färre och dels för att jag gjort det en gång innan. jag talar om den årliga examensceremonin för nyexamenerade lärare. Åter igen ska jag ta mig rollen som konfrencier, och i år ska jag leda ca 400 personer genom examensceremonin. Det värsta är att det är många av mina lärare som kommer vara där, och alla känner ju igen en efter det, det är ju både roligt och lite läskigt måste jag säga. Jag har pluggat på mitt manus och jag känner mig ganska säker och jag kan rabbla det utan papper. Frågan är om jag kommer kunna det under ceremonin? Ne nu ska jag sluta spekulera i hur det går, ärligt talat har jag lite annat att fixa med under dagen som eventuellt kan få mig på andra tankar. Först ska jag röja lite här hemma, för Sara som också ska vara konfrencier med mig i kväll ska komma hit och vi ska förbereda oss. Vill gärna inte att hon ser hur det ser ut här:) Ska även iväg till skolan och skriva på verksamhetsplanen så jag har det ur världen. Måste även lämna tillbaka filmerna jag hyrde förra veckan.

Nu till städandet:) Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: marica

Det kommer gå galant! Självklart är man lite nervös men deu fixar det finfint det är jag övertygad om!

2010-01-22 @ 10:59:55
Postat av: Katarinaz

inget sådant något ännu ännu skojsigare längre fram ;)

2010-01-22 @ 17:27:17
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0