src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Matematik:)

Rubriken låter inte allt för rolig och ger kanske en mörk tillbaka blick på gymnasiets mattelektioner, men med rubriken vill jag säga att idag börjar jag en ny kurs! Kursen hete Matematik för tidigare åldrar. Jag hoppas den verkar lika bra som den andra kursen vi starta förra veckan?


Igår så åt jag kycklingsallad! Det var så himla gott, och känslan när jag tuggade var helt obeskrivbart! Jag har inte tuggat på någonting sedan förra söndagen på kvällen. Ja nu har jag alltså kommit igång och äta ne måltid om dagen. Idag ska jag göra i ordning torskfilé med krossade tomater och basilika med kokta morrötter till! Ska bli spännande och se hur det kommer smaka?

Som jag skrev i inlägget innan igår så hade vi träning i det iskalla vädret igår kväll, det tog lång tid innan jag tinade upp. Idag har jag en grym träningsvärk i hela kroppen. Vi sprang en hel del igår och i förrgå körde vi spänst så nu är kroppen genomtränad i alla fall. Vi hade även styrka i slutet av träningen.

Nu är det dags att föra sig i ordning, jag är tidigt ute idag för vi börjar inte förens 10.15, men jag måste dricka vatten och cambridge så jag slipper massor av toalettbesök under introduktionen.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0