src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Känsliga läsare VARNING

Sedan i tisdags så har jag haft en blåsa på min lilltå som jag fick för att fotbollsstrupan hade knövlat sig och skavit. I onsdags åkte jag till träningen igen och jag hade lite ont men det gick i alla fall, sedan dess så har den varken blivit mindre eller större förens idag efter jag hade tagit en långpromenad med stavarna i 1 timma och 35 minuter. Nu har den blivit ännu större och jag har till och med ont när jag går barfota. Hur ska jag göra? har aldrig haft blåsor på tårna förut. Det värsta är att den sitter under:(


Det är inte världens vakraste bild men jag vill försäkra er om att jag inte överdriver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0