src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

7 timmar

Nu har jag suttit och arbetet med portfolion i 7 timmar i studieverkstan på skolan. Känns som det får vara bra för idag nu, ögonen strejkar och redskap för att hålla dem uppe finns inte. Vet inte hur jag ska orka träna i kväll heller? Jag ska gå i alla fall för jag vet hur mycket jag kommer ångra mig om jag inte går dit, sen kommer Evelina idag med:) Har ett problem bara, vad ska jag ta på mig? Jag vet att jag har en tendens att ta på mig för mycket så jag svettas som en gris eller så tar jag på mig för lite så jag fryser hela tiden. Får le bli mjukisbrallor och vindjackan? Ja ja jag får lösa det när jag kommer hem. Jag har varit riktigt duktig idag, jag har skrivit klart ett seminarium på nästan 4 sidor och sedan skrivit en del på visionen! I morgon skulle jag vilja slippa plugga eftersom det är min födelsedag men det har jag ju tyvärr inte tid med så det kommer bli en heldag i studieverkstan då med:/ Egentligen spelar det ingen roll eftersom ingen ska komma till mig och som jag vet har jag inget annat för mig heller? Nej nu ska jag dra mig hemmåt och ladda inför träningen som är himla sen idag 20.30-22.00.

Ha en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0