src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trallalalalaaaaaa

Hej på er, det blev inte mer än ett inlägg igår morse. Det finns en förklaring varför jag var så kortfattad. Min dag gick fel frå att jag vaknade tills jag väl somna. Mitt humör igår önska jag inte min värsta fiende. Jaja alla har dåliga dagar och igår var det min tur. Träningen gick inte alls bra och mina skott gick inte dit jag ville.

Nu glömmer jag den dagen och jag hoppas på en betydligt bättre dag idag. Skolan börjar 9.15 och jag går till 15.00, hoppas det är intressanta föreläsningar? Matematik inom motessoripedagogiken ska vi ha på morgonen. detta jobbade vi med på gymnasiet då jag gick en montessorikurs, men lite upprepning skadar inte.

Annars idag ska jag bara va hemma och ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0