src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag= Ingen skola

Idag vakna jag vid sju och slog på tvn men somna om på direkten och vaknade kvart i nio, gick upp tog på mig kläderna och gick en långpromenad på 1,5 timmar:) Kände mig as trött när jag kom hem, gick förbi och hämta ut pulmicort med och jag höll på att dö när jag fick se priset, man kan säga att jag är pank nu. Jaja det får lösa sig på något vis. Nu är klockan snart ett och jag har påbörjat och läsa en engelsk artikel vi ska ha till ett seminarium nästa vecka och det går inte så bra. Min eneglska är rutten, och speciellt när det gäller vetenskapliga begrepp. Finns en anledning till varför jag valde bort engelska B på gymnasiet. annars idag ska jag röja lite här hemma och sedan är det FUM i kväll, känns som jag inte orkar men det är ett måste.




Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0