src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Sol, kallt och ingen skola

Idag är det ingen skola men jag skulle ha varit på fältstudier idag, men den förskolan och skolan är stängd pga rasrisk av all snö. Eleverna får bli undervisade på annan plats i byggden och det blir bara rörigt om jag kommer ut när det är så här. De är nog förrvirade över att inte kunna vara på skolan. Så idag får jag vara hemma i stället. Jag ska aggera i rättvisans tjänst och kolla upp vissa saker angående förra inlägget. Ska möta Nina på lunchen och äta någonstans på stan. Måste även stoppa ner näsan i böckerna inför morgondagens seminarium i naturvetenskap och teknik. I eftermiddagen vid 17 tiden så är det fotbollsträning och det är skönt att det är tidigt så jag hinner plugga mer efter. Det är varma kläder som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0