src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Nervös:/

I morgon är det måndag och det är den dagen det bevisas hur jag har lyckats varje vecka att gå ner i vikt. Denna vecka har jag syndat flera gånger. Jag har ätit en semla, naturgodis, popcorn och pannkaka med grädde och sylt. Jag förväntar mig inget bra resultat, jag förväntar mig till och med att jag har gått upp. förhoppningsvis så har jag inte gått upp ett helt kilo. Ja alla veckor kan inte vara bra och denna har verkligen inte varit det. Det har inte varit mycket träningar heller och eftersom cupen blev inställd så har jag inte rört mig allt för mycket. Tiden får visa hur det gått. Jag uppdaterar i morgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0