src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Helg!

Även fast det är lördag så är jag uppe tidigt, om sanningen ska fram somna jag halv tio igår:/ Jag han och se klart alla danser i let´s dance och så skulle jag se på solsidan men då slockna jag. Fick reda nu på morgonen att Rabih åkte ut och det var på tiden, han skulle åkt ut första programmet enligt mig. Solsidan ska jag ta och se på datorn när jag skrivit klart detta inlägg hade jag tänkt.

Idag ska jag träna mellan 14-16 inomhus på vanligt golv, vi måste träna på futsal inför möblecupen i Tibro om två veckor. Jag hoppas på att vi kommer längre än till kvartsfinal denna gången för det vet jag att vi kan om vi vill. Även denna gång kommer vi ha två lag med men jag vet inte riktigt i vilket jag kommer komma? efter träningen så ska jag hem och göra mig i ordning för vid 17.00 börjar tjejkvällen hemma hos Johanna, ska bli riktigt roligt, jag missade förra när den var hos Annelie och dom hade haft det riktigt roligt! I kväll är det Melodifestivalen med och jag har inte en susning om vem som skulle kunna vinna? Tjuvlyssnade på svt.se och jag tror man måste höra låtarna flera gånger.

Nej nu ska jag se på Solsidan! Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Vilket datum är cupen? :)

2010-02-06 @ 09:18:08
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0