src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Burr..

I morse sa jag att jag hade hittat mitt gymkort och det var jag glad för, men jag var inte lika glad när jag kom dit och insåg att det inte fungerade. jag drog kortet vid dörren flera gånger och tryckte koden men det fungerade inte? När jag var där för ett tag sedan så sa jag att jag inte hitta det hemma och frågade vad ett nytt skulle kosta och då sa de 100 kr och då sa jag att jag tänkte gå hem och leta igen, men inte att de skulle spärra det. Så jag hoppas att de inte har gjort det för då tänker jag inte betala 100 kr för ett nytt eftersom jag inte bett om att de ska göra det.

Nu har jag i alla fall varit på en timmas promenad. Det var riktigt kallt men jag hade tagit på mig ordentligt så jag frös inte så mycket, bara om kinderna. Nu ska jag varva ner en stund och tina upp sen ska jag rensa lite kläder i garderoben.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0