src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Duktiga jag!


Idag är det torsdag och jag är inne på min fjärde dag med cambridgekuren! Måste säga att det går förvånansvärt väldigt bra. Jag brukar må jätte dåligt under onsdagen men igår gick det bra! Hoppas även att det kommer gå bra idag för onsdag och torsdag brukar vara så jobbiga. 

Tänkte visa mina viktmål: 

Första anhalt: -5 kg till jul
Andra anhalt: -3 kg till min födelsedag i januari

Känner mig peppad och jag ska försöka motstå alla frestelser under jul, man kan ju ta i en lagom mängd. Kommer dock hålla på att det inte blir något julgodis, julmust eller andra sötsaker förens på julafton







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0