src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Städa, städa varje fredag....

Japp Sofia är i städartagen:) Jag tål inte att det ser ut som en rövarkula här längre, har ock bara avverkat 1/4 av lägenheten, men eftersom jag bor i en etta på 31 kvadrat så är det inte så mycket kvar:) Hallen, toaletten och köksdelen är kvar. Det viktigaste idag är att köket och "vardagsrummet" blir klart. Toaletten och hallen tar jag eventuellt i morgon.

I kväll blir det till att umgås med goda vänner ute på Aspö, vi ska grilla och hitta på någonting roligt! Ser verkligen fram emot det!

Resten av helgen vet jag inte riktigt vad som händer? I orgon är det lördag och jag ska i alla fall ta mig en långpromenad då och städa klart det som jag inte hunnit med idag. Resterande tid får jag tillbringa med min kära kurslitteratur och roliga uppgifter *NOT*. På söndag ska jag plugga med, men jag vet inte om jag får vara med och spela match med A-laget? Kan inte tänka mig att jag får det så det kanske får bli plugg precis hela dagen. Självklart ska jag försöka träna på gymmet eller träna på något annat vis. 

Nu åter till städandet:) 


Kommentarer
Postat av: Pysselfröken

Trevlig Valborg på dig kusin! Kram

2010-04-30 @ 16:36:10
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0