src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Dagen började med skola, kollat på redovisningar hela morgonen och förmiddagen. man fick sig några goda skratt, dock så var opponeringarna inte roligt att lyssna på. Efter skolan gick jag hem och skicka lite mail till kurskamrater och så åt jag lunch. Trodde att träningen började 17.00 idag men en timma innan såg jag att det var 19.00. Lite surt när man ställt in sig på annat, skulle tvättat 19.00 men nu sitter jag här och ska tvätta mellan 22-01 i stället. Kommer vara jätte trött i morgon ju.

I morgon så börjar dagen med att jag och Karin ska till förskolan där jag ska hålla en samling om regnbågen. Sen ska jag direkt hem och packa det sista till lägret, och så måste jag till apoteket samt köpa någon frukt att ha i bilen när vi åker till Ullared på läger. Jag blir hämtad vid 16.00. Så i helgen blir det inget bloggande så ni får vänta och läsa tills på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0