src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördagsmys

Nu har lillpluttan åkt hem till matte och husse, det blev lite tomt och ensamt här nu när man haft någon hos sig i några dagar. Sitter och tittar på körslaget, tycker att Team Picasso och Team Moreus är bäst! Har pluggat hela dagen till och från och inte gjort så mycket annat. Jo jag gick en promenad i motvid i en timma idag, det var kämpigt kan jag lova, plus att jag gick upp på billingesluttningen med, tänkte gå ända upp till billingehus men jag insåg att jag kanske borde spara benen till morgondagens match. Japp i morgon är det träningsmatch med F19+ mot Falu BS, på vanligt gräs:) Vi tränade på vanligt gräs i torsdags och det sög riktigt i benen men det var härligt ändå! Är lite nervös för att mina knän kommer balla ur, mitt ena knä var helkonstigt efter i torsdags men jag får hoppas på det bästa. ja det var lite kortfattat men nu ska jag fortsätta titta på körslaget och njuta av att inte göra någonting mer idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0