src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fotbollstankar.......


Jag vet att jag bara gnäller, men det finns saker som får mig att känna mig värdelös. Att jag inte får vara med på träningsmatchen på måndag tillexempel. Jag har spelat en träningsmatch av fyra och nu återstår tre varav en vet jag redan att jag inte kommer få spela så det blir en av fem. Är jag så kass eller? Den matchen jag spela kan man säga var med F19, är inte träningsmatcher för att man ska träna inför säsongen? Känns som att jag aldrig riktigt får visa vad jag kan, efter som jag inte blir uttagen. Träning och träningsmatch är helt olika saker enligt mig, på träningarna blir det aldrig som en riktig matchsituation. allt det här är bara som en stor gåta för mig och jag vet inte vart jag ska få svaret? Med tanke på att jag lägger ner massor av min tid på fotbollen så känner jag mig ledsen varje gång jag inser att jag inte kommer få spela:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0