src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tidig morgon

Här sitter jag framför datorn och klockan är snart halv sju på morgonen. Om en timma ska jag vara på förskolan och jobba. Men jag tänkte skriva lite här först. Just ju känner jag mig bättre med förkylningen än igår, jag snorar inte så mycket, men jag får se hur det blir när jag kommer ut och börjar cykla. Om det inte blir värre än såhär idag så tänker jag träna i eftermiddag, och bara för att jag tänker så nu så kommer det bli värre så jag tänker inte hoppas på för mycket. Vilket fall tänker jag åka till träningen varesig jag ska träna eller ej.

Nej nu ska jag göra mig i ordning, frukost äter jag på förskolan, det är värt att betala 15 kr för alla måltider där så slipper jag ta med mig mat. Sedan är det ganska lärorikt att sitta med barnen när de äter med tanke på vilken utbildning jag går:) Barn är så himla härliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0