src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag= Skola


God morgon alla vänner!

Här sitter jag och är helt nyvaken, vakna tidigare än klockan ringde. Fråga mig inte varför? Skolan börjar 10.15 så jag får sysselsätta mig fram till dess. Har ett diskberg att ta hand om så det ska inte vara något problem. äKom precis på med att jag inte har någon matlåda att ta med till skolan så jag får gå och köpa något. Det jobbiga är att det brukar vara världens kö på alla ställeen när klockan närmar sig 12 då alla har lunch på skolan.

Annars idag ska jag tvätta och städa lite. Ska även försöka tvätta mina fönster som man knappt ser igenom för att de är så lortiga. I morgon ska jag jobba på en förskola mellan 7.30-16.00 där jag gjorde VFU första året jag börja på lärarprogrammet. Ska bli roligt tycker jag:) Och pengar tjänar jag också!









Kommentarer
Postat av: vivan

Jag var vid milan i Nybacken i Tivedskogen!

Marina är vid milan i Mariedam!

Kramen!

2009-09-02 @ 10:17:30
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0