src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag 23/9

Igår var det dags för skola igen, men jag A och M strunta i föreläsningen och finslipa våra seminariumfrågor och jag fick även lite annat gjort. Sedan var det seminarium och det var ganska intressant. På kvällen var jag och träna samt att vi hade möte. Fick förtroende och va kvar i spelarrådet:)

Nu är det onsdag och det betyder skola mellan 10.15 - 17.00. Vi brukar inte gå så länge så det ska bli roligt och se hur länge alla orkar fram till 17.00. Efter skolan så får jag springa hem och göra mig i ordning för kl 18.00 ska jag vara på Fulsittning på kåren, det är ett tack till alla faddrar och styrelser under introduktionsveckan. Ska dock inte dricka alkohol, tänker gå hem direkt efter sittningen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0