src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

N och F dag

Idag har det varit en riktig Nina och Fia dag, vi har lidit tillsammans kan man säga. Men detta hade vi försakat själva, så det var rätt åt oss. Det blev Mc mat för oss på förmiddagen, gött va det:) Sedan kolla vi på en film innan vi begav oss till Claesborg där mitt lag spela match mot Skultorps IF.



Matchen slutade 5-0 och det var tredje matchen det resultatet dök upp på raken. Alltså kan man säga att vi vunnit med 15-0 på tre matcher. Det är jäkligt bra kan jag säga. Det var riktigt roligt att Nina ville följa med idag och kolla måste jag säga:)


Efter matchen åkte vi till Willys för att sedan åka hem och må dåligt igen på Ninas soffa. Fanns verkligen inget på tvn att titta på. Senare på kvällen när Robban kom hem så kollade vi på Män som hatar kvinnor som jag och Nina redan sett på Bio, men eftersom jag, robban och Nina ska se på fortsättningen som kommer nu måste robban se den först. Den är så bra så den är värd att se på igen.


Elsa har självklart vaktat mig och Nina hela kvällen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0