src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Mitt i veckan

Tiden går fort när man har roligt:) Tycker måndagen och tisdagen har gått i flygande fart. När dagarna är fyllda med aktivitet går allt så himla snabbt.

Igår var det fotbollsträning igen och det gick jätte bra för min del och jag är taggad till tusen och spela match på söndag. Hoppas bara att jag är uttagen i laget? Om inte annat får jag reda på det idag någongång under dagen. Det är den viktigaste matchen vi har i hela serien. Viner vi så kommer vi antingen 2:a och får kvala upp till Div 4 eller så får vi en direktbiljett dit beroende på hur de andra matcherna går.

Idag så är det skola igen, det är föreläsning om Storböcker och sedan seminarium om föreläsningen. I kväll blir det Våfflor och film hos Nina och Robban!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0