src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Helg!

Igår hade jag föreläsning mellan 10.15 till 16.00, men jag tyckte föeläsaren bara flög bort från det han skulle prata om så jag gick hem vid 14.30 i stället. Han med att dammsuga och torka av bord och annat hemma innan jag begav mig till kåren där jag serverade på en Nollesittning. Efter det gick jag med Oscar hem och försökte komma på ett spex till vår Nollesittning.

Idag ska jag ta mig en promenad tror jag, skulle vara skönt. Men i kväll ska jag och Nina gå ut och äta och gå på bio och se Flickan som lekte med elden Uppföljaren till Män som hatar kvinnor. Det ska bli riktigt roligt!


I morgon är det den viktigaste matchen på hela året. Vi måste vinna över Hörnebo för att antingen vinna hela serien och få en direkt biljett till div 4 eller att vi får kvala dit. Detta beroende på en annan match. VI SKA VINNA!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0