src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Göteborg:)


Kl 9.25 åker jag och min favorit Nina till Göteborg. Vi ska gå i affärer och bara ta det lugnt. Det var länge sedan vi åkte bort och gjorde någonting. Kameran ska självklart med så ni kanske får se några bilder här på bloggen i kväll.


Det blir ingen match för mig på torsdag för jag blev inte uttagen i laget. Får hoppas på lördag men jag får inte hoppa på för mycket så jag blir besviken. Det är bara två matcher kvar efter torsdagen. Om jag tränar hårt och alla träningar nästa vecka kanske jag kan få vara med på den sista.

 

Nu ska jag göra mig i ordning, vet bara inte vad jag ska ha på mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0