src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag:)

Känns så skönt att det är fredag, mindre skönt är det att gå till skolan, men vi har bara en föreläsning och sedan ett seminarium så jag ska någ överleva dagen. Vid 16.00 i eftermiddag blir det middag och träff med styrelsen innan vi ska ha fadderträff kl 18.00. Ska bli riktigt trevligt:) I kväll är det inte riktigt bestämt hur det bli, vad jag vet är att jag och Nina ska hitta på någonting i alla fall. Vi införskaffa oss singstar igår så det kanske får bli en sångkväll och sedan kåren? Vi får se hur det blir helt enkelt.

Igår var jag och tränade, det var en ganska lugn träning och vi var inte så många eftersom vi hade match samtidigt. Vi som inte fick vara med på den får träna. Men vi hann och se andra halvlek och det blev vinst med 5-0 mot Valtorps IF. Det är även match i helgen mot Skultorp men även då är jag inte uttagen:( Ja det blir nog inge seriespel mer för min del denna höst som det ser ut som.

Nu är det dags för att fixa det sista innan jag ska till skolan, ska möta Sofia, Andreas och Oliver fem i. hela Kurortsgänget tar sällskap:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0