src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fältstudier

Idag har det äntligen ordnat sig med fältstudier för min del! Fick vara på den platsen jag gjorde VFU förra hösten och i våras. Känns bra eftersom jag känner barnen. Fick även den handledare jag ville vara hos också, en person som kan mycket om läs och skriv och även enlikt mig en expert på Kiwimetoden. Ska införskaffa mig en liten smidig bok som jag kan skriva i när jag observerar barnen.

Idag ska jag är lunch med mina favoriter Nina och Robert! Men innan det ska jag och Nina gå till Willys och handla, det sinns saker som måste fyllas på i kylskåpet. I kväll är det fotbollsträning också och den tänker jag gå på, även fast jag inte är helt fri från förkylningen, huvudsaken är att jag inte har feber och ont i halsen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0