src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Det ordnar sig...

Det ordnar sig alltid med saker och ting, det kommer den dagen då problemet löser sig och det gjorde det för mig idag. Jag har under sommaren gått och tänkt på vem jag ska göra examensarbetet med nästa höst, anledningen till att jag oroar mig redan är för att många andra redan parat ihop sig och har någon att skriva med. Men idag när vi prata om detta kom Johanna och sa att vi kunde göra det tillsammans. Det känns så himla skönt och jag tror vi passafr att göra C-uppsatsen tillsammans.

Idag började vi den nya kursen Grundläggande skriv- och språkutveckling, vi hade kursintro på en timma vilket reulterade i 2 timmar och 15 minuters lunch, men den pratade vi bort ganska snabbt. Sedan hade vi föreläsning om Wittingmetoden, vi har en underbar lärare på lärarprogrammet och hon har en så skön stil. Jag tycker att Lene-Therese beskrivning på henne stämmer så himla bra:)

Nu sitter jag hemma hos Nina och Robert och vi alla tre sitter och snorar, eller Robban är ju som alla karlar halvdöd:) Det är så synd om honom så han tycker att jag och Nina ska baka bullar till honom, och vet ni vad? Det gör vi, tro det eller ej. När bullarna är klara ska vi kolla på tv och jag ska tvätta, har verkligen inget att ta på mig nu. Jag har såp mycket tvätt så jag vet inte hur jag ska hinna tvätta allt på tre timmar?


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Fan vilken kul bild på er :)

2009-09-07 @ 13:37:46
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0